Logo van OmniaZorg
Introductie: Omniazorg biedt belevingsgerichte en cultuur sensitieve thuiszorg aan iedereen die dit nodig heeft. Dit doen we met vaste zorgverleners die de situatie van onze cliënten kennen en hun culturele en religieuze achtergrond begrijpen en respecteren. Omdat ons betrokken team letterlijk en figuurlijk de taal van de cliënt spreekt, kunnen onze cliënten zich focussen op het allerbelangrijkste: hun gezondheid. We zijn actief in de regio’s Den Haag, Delft en Zoetermeer.

Op 1 november starten we in Den Haag met het organiseren van dagbesteding voor ouderen met een niet- westerse achtergrond. We zoeken op korte termijn iemand die deze dienstverlening vol enthousiasme gaat opzetten en coördineren.
Functie: Je gaat met onderstaande werkzaamheden aan de slag:

· Je gaat de locatie inrichten zodanig dat cliënten zich thuis voelen
· Je gaat het team vrijwilligers werven, motiveren en aansturen
· Je inventariseert en bespreekt de wensen rondom betekenisvolle dagbesteding met cliënten (hun naasten) en vrijwilligers
· Je (mede) organiseert het dagbestedingsprogramma en geeft hier uitvoering aan
· Je werft cliënten/deelnemers voor de dagbesteding
· Je onderhoudt contact met de samenwerkingspartner(s), vrijwilligersorganisaties en collega’s
· Je draagt zorg voor de inkoop en het budgetbeheer van (voedings)middelen op locatie
· Je evalueert de activiteiten en stuurt waar nodig bij in samenwerking met de Teamleider Zorg
· Je rapporteert over de activiteiten en bedrijfsvoering aan de Teamleider Zorg
Doel: Als Coördinator/Kwartiermaker ga je onze nieuwe dienstverlening in de vorm van cultuur sensitieve dagbesteding vormgeven en coördineren.
Eisen: Jij bent een verbindende organisator die gaat stralen als je zichtbare resultaten hebt behaald. Kwaliteit leveren is voor jou vanzelfsprekend en je krijgt energie als je mensen kunt motiveren en inspireren. Je bent in staat je in te leven in andere culturen en hebt bij voorkeur zelf een bi-culturele achtergrond. Ook kan jij je verplaatsen in de belevingswereld van ouderen/dementerenden en maak je makkelijk een creatieve en vernieuwende vertaling naar activiteiten. Je weet als geen ander de visie van de organisatie uit te dragen en wat er voor nodig is om een goede indruk achter te laten. Tot slot werk je doelgericht en hou jij je hoofd koel op hectische momenten.

Wat breng je mee?

· Je bent in het bezit van een Hbo- diploma Social work of vergelijkbaar
· Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in de activiteitenbegeleiding in de ouderenzorg, bij voorkeur met (licht) dementerenden
· Je hebt ervaring met het werven en aansturen van vrijwilligers
· Je bent 3 dagen in de week beschikbaar tussen 9:00 en 17:00 uur (voorlopig zijn de werkdagen dinsdag, woensdag en donderdag).
· Het spreken van meerdere talen is een pré (Arabisch, Turks of Tamazight)
· Een EHBO diploma is een pré
Bieden: Omniazorg biedt een uitdagende baan binnen een jonge en dynamische organisatie waarbij je in grote mate zelfstandig werkt. Wanneer je bij ons start, kun je een warm welkom verwachten. Je komt te werken in een enthousiast team en er is veel ruimte voor eigen initiatieven. Als coördinator/kwartiermaker kom je in salarisschaal FWG 45 CAO VVT. Afhankelijk van je ervaring verdien je maandelijks tussen € 2.773,54 en € 3.362,22 bruto op basis van een 36-urige werkweek. De functie is in eerste instantie voor 6 maanden met een mogelijkheid tot verlenging. Het is ook mogelijk om deze functie uit te voeren in een ZZP constructie.
Contact: Krijg je zin om de handen uit de mouwen te steken als je dit leest? Stuur dan voor 17 oktober je CV & motivatie naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., ter attentie van Ivani van den Engh, HR Adviseur a.i..

De gesprekken zullen plaatsvinden in de week van 18 en 25 oktober.

Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure, dan kun je Ivani bellen via 085-4019210. Heb je vragen over de inhoud van de functie? Neem dan gerust contact op met Anne de Lorenzo via 085-4019210.
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.