logo van Humanitas
Introductie: Humanitas Haagland Thuisadministratie biedt een steuntje in de rug aan mensen die tijdelijk niet in staat zijn hun financiële administratie zelf te regelen. Vrijwilligers helpen met het ordenen van de administratie, het op een rijtje zetten van inkomsten en uitgaven, en het weer inzicht en overzicht krijgen.
Functie: Voor de begeleiding van de vrijwilligers zoeken wij per direct 2 à 3 enthousiaste vrijwillige Coördinatoren Thuisadministratie voor 8 uur per week bij Humanitas Haagland te Den Haag.
Doel: • intakegesprekken voeren met nieuwe deelnemers
• deelnemers en vrijwilligers koppelen
• de koppelingen registreren en begeleiden
• deelnemen aan trainingen en bijeenkomsten

Eisen: • onderschrijving van de visie en de waarden van Humanitas
• goede communicatieve vaardigheden
• zelfstandig kunnen werken
• affiniteit met het begeleiden van vrijwilligers
• affiniteit met (financiële) administratie en budgettering
• MBO/HBO werk- en denkniveau
• inzetbaarheid van 8 uur per week, bij voorkeur overdag

Bieden: • zinvol en uitdagend vrijwilligerswerk
• begeleiding door een projectcoördinator en samenwerking in een klein team
• de mogelijkheid om je eigen kennis en ervaring in te zetten en te vergroten
• de kans om bij vacatures mee te draaien in interne sollicitatierondes (na 6 maanden)
• een introductietraining Thuisadministratie en een coördinatorentraining
• een onkostenvergoeding en een vrijwilligersverzekering

Contact: Kijk op www.humanitas.nl/afdeling/haagland
Voor meer informatie en aanmelding kunt u contact opnemen met Margriet de Vogel, Coördinator Thuisadministratie Humanitas Haagland.
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.